Dostawa i koszty przesyłki

Dostawa i koszty przesyłki

INFORMACJE OGÓLNE

  1. Zamówienia w salonie internetowym można składać tylko poprzez stronę www. sklep.4run.pl.
  2. Zamówienia w salonie internetowym można składać 24 godziny na dobę.
  3. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest zalogowanie się oraz podanie numeru telefonu i adresu e-mail.
  4. Wszystkie ceny objęte ofertą są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  5. Dostarczany towar jest wolny od wad.
  6. Do każdej przesyłki dołączamy paragon lub fakturę VAT
  7. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r. poz.827), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty wydania towaru. Oświadczenie można złożyć wysyłając mail na adres poczta@4un.pl lub drogą pocztową na adres: 4Run Sp. z o.o. Sp. K., ul. Mickiewicza 95A, 64-920 Piła . W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na wskazany adres 4Run Sp. zo.o. Sp. K. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu 14 dni.
  8. Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
  9. Zapytania mogą być kierowane na adres poczty elektronicznej poczta@run.pl lub pod numer telefonu 512249822. Kontakt z Działem Obsługi Klienta jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

 

SPOSOBY PŁATNOŚCI, KOSZTY PRZESYŁKI, CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Należność za towary zakupione w naszym salonie internetowym można uregulować w następujący sposób:
a) Wpłata bezpośrednim przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru. Po złożeniu zamówienia, klient zostanie poinformowany o koncie bankowym, na który powinien zostać dokonany przelew.
b) Za pobraniem przy odbiorze przesyłki - płatność regulowana u kuriera.
c) Płatność kartą płatniczą, kartą kredytową lub przelewem poprzez system płatności (PayPal) przed odbiorem towaru, to najszybszy i najpewniejszy sposób nabycia towaru.

d) Odbiór osobisty w Sklepie 4Run w Pile. ul.Boh. Stalingradu 5 lub w Sklepie 4Run w Krakowie, ul. Daszyńskiego 12.



2. Koszty przesyłki

- przesyłka kurierska przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (czas dostawy 1-3 dni roboczych). Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
Koszt przesyłki – 20 zł.


- przesyłka kurierska za pobraniem (czas dostawy 1-3 dni roboczych), płatność regulowana u kuriera.
Koszt przesyłki – 24,60 zł.

przesyłka kurierska międzynarodowa za przedpłatą (czas dostawy 2-5 dni roboczych). Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
Koszt przesyłki - 35 zł.

Przesyłki doręczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka

 

Przesyłki międzynarodowe dostarczamy do następujących krajów:
Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Łotwa, Niemcy, Rumunia, Słowacja, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.

Nie realizujemy zamówień z adresem do wysyłki do paczkomatów, skrytek itp.


3. Czas realizacji zamówienia

a) Zamówienia w salonie internetowym można składać 24 godziny na dobę. Czas realizacji zamówienia trwa od 1 do 3 dni roboczych.

b) Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności na niedostarczenie przesyłki lub opóźnienia w jej doręczeniu z powodu błędnie podanego adresu przez Zamawiającego.


Kurierzy dostarczają paczki w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 18:00.


Sprawdzenie statusu przesyłki jest  możliwe na stronie internetowej firmy kurierskiej Siódemka.   W e-mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia znajduje się numer listu przewozowego, który wpisany w powyższej wyszukiwarce pozwoli szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka.