Sezon biegowy powoli się zaczyna mamy dla Ciebie porady jak odświeżyc treningi na wiosnę:-)



Ciężkie dni zdarzają się każdemu.

Często odczucia te nasilają się właśnie na początku wiosny, może to być spowodowane chłodem i brakiem słońca podczas zimowych dni, a także wiązać się z monotonią na treningu. Jednak bez względu na przyczynę, musisz się przebić i rozbudzić na nowy sezon!

Jeśli chodzi o bieganie, istnieje kilka sposobów aby ponownie się w nim zakochać, więc odsuń pogodę na bok, zasznuruj buty i skorzystaj z naszych porad.

 

  1. Idź na zakupy

Nowa para butów do biegania lub jasne biegowe ubrania to świetny sposób, by natychmiast podnieść nastrój! Jeśli twoje buty mają już wybiegane sporo km nadszedł czas, na nową parę. Nie tylko nowa kolorystyka ale i nowe technologie dodadzą Ci energii. https://brooks-running.pl/Levitate-2-p171

 

  1. Wybierz nową trasę

Zdecydowanie lubimy rutynę i biegamy cały czas po tej samej trasie.

Kiedy możesz policzyć kroki do następnego znaku km lub pokonać to samo wzgórze z łatwością, oznacza to, że spędzasz zbyt dużo czasu na tej konkretnej ścieżce. Spróbuj znaleźć nową lokalizację do biegania. Nowa ścieżka biegowa sprawi, że będziesz podążać za nowymi atrakcjami!

 

  1. Znajdź kilku przyjaciół

Są chwile, kiedy po prostu chcemy być sami. Pozwala nam to na oderwanie się od dnia, na swobodne przemyślenia, lub skupienie się na określonym tempie. Jeśli jednak chcesz na nowo uzależnić się od biegania, znajdź kilku przyjaciół, z którymi możesz biegać. Rozmowa nie tylko sprawi że zapomnisz o kilometrach, ale może być inspiracją i motywacją do dalszego treningu, ale może zmotywować cię do dalszego trenowania. Pamiętaj, że gdy już się z kimś umówisz na bieg , o wiele łatwiej jest wyjść z domu. Jeśli biegnące zastoje próbują przeszkodzić twojemu treningowi, przypomnij sobie dlaczego zacząłeś biegać!