Buty męskie Caldera

499 zł

Męskie buty terenowe - Trail

Neutral (neutralne), ENERGIZE (sprężystość)
Energia na długie biegi, stworzone z myślą o testowaniu swojej wytrzymałości w terenie.

Kup damską wersję

Darmowa dostawa i 14 dni na zwrot

Specyfikacja

Rodzaj obuwia Neutral (neutralne)
Waga 9.9oz / 280.7g
Łuk stopy Wysoki
Drop (spadek pięta palce) 4mm
Kraj pochodzenia Importowany

Opis Caldera

Neutral (neutralne)
Charakterystyka buta

To model terenowy, który wyróżnia się dużą amortyzacją, lekką, miękką i elastyczną konstrukcją oraz niedużym spadkiem pięta/palce wynoszącym 4 mm. Podeszwa jest przy tym wyjątkowo gruba i miękka, ma ponad 2 cm wysokości na całej długości. Caldera przeznaczona jest do długodystansowych biegów terenowych na różnego typu podłożu naturalnym. Bieżnik podeszwy zewnętrznej nie jest zbyt głęboki, ale bogaty w ustawione w różnych kierunkach wypustki, przydające się przy unkaniu poślizgów przy podbiegach i zbiegach.

Podeszwa

System BioMoGo DNA daje odpowiednią stabilność i równomiernie rozłożoną amortyzację. But dynamicznie dopasowuje się do kroku oraz prędkości, aby w niesamowity sposób oddać energię. Pozwala zarówno na szybkie bieganie, jak i na spokojne długie wybiegania w wolniejszym tempie. Niezależnie od wagi biegacza.

Cholewka

Podwójny materiał Air Mesh Upper to strukturalna siatka o strukturze zapewniającej sztywność i elastyczność w 4 kierunkach. I podwójną wytrzymałość. Kiedy to koniecznie - zwiększa oddychalność cholewki, czuwa nad odprowadzaniem wilgoci, aby stopy pozostały suche.

Terenowa amortyzacja

W stosunku do innych modeli terenowych Brooksa, Caldera jest najbardziej amortyzowana, dzięki grubej podeszwie wykonanej z pianki BioMoGo DNA.

Technologie

  • 1 BioMoGo DNA

    Adaptacyjny materiał w podeszwie środkowej, który łączy technologie BioMoGo oraz Brooks DNA. Stworzony aby uzyskać indywidualną amortyzację uwzględniającą styl, wagę i prędkość biegaczy.

  • 2 3D HEX LUGS

    Agresywna trójwymiarowa struktura z wypustkami na podeszwie zapewniająca wielokierunkową przyczepność.