Droga do maratonu.

Zanim zdecydujesz się na królewski dystans zapewne masz już za sobą sporo wybieganych kilometrów, nie jeden start mniejszy czy większy i znasz swój organizm i możliwości.
Po pierwsze: Podejmij wyzwanie, poszukaj odpowiedniej imprezy dla siebie i zapisz się na liście startowej.
Po drugie: Zadbaj o żywienie. Gdy przygotowujemy się do maratonu, nawyki żywieniowe nieco się zmieniają. Tydzień przed  wyścigiem to czas na kumulowanie energii z jedzenia i upewnienie się, że nasze ciała są gotowe do startu.
Po trzecie: W dniu wyścigu musisz być pewien, że wszystko jest przygotowane, w tym twój strój i buty. Mamy w Brooks wiele modeli butów idealnie dopasowanych na dystans maratoński. Miedzy innymi nowy model buta do biegania Brooks Ghost 13. Podeszwa środkowa buta BioMoGo DNA i DNA LOFT jest idealnie zamortyzowana dzięki swojej właściwej miękkości i wytrzymałości. Staraj się zachować spokój w ten dzień, może pojawić się wiele zmiennych które mogą wpłynąć negatywnie lub pozytywnie. To jak się dostosujesz do tych zmiennych zadecyduje o twoim sukcesie.
DZIEŃ STARTU
Staraj się zachować spokój w ten dzień, może pojawić się wiele zmiennych, które mogą wpłynąć negatywnie lub pozytywnie. To jak się dostosujesz do tych zmiennych zadecyduje o twoim sukcesie. 
Start jest zwieńczeniem twoich przygotowań. Czasami jest powolny, czasem zaczynasz za szybko, czasem biegniesz zgodnie z planem. Czasami finisz jest świetny, a czasem masz wrażenie, że nie dotrzesz do mety. Grunt to wyciągnąć lekcję na przyszłe starty.
PAMIETAJ O WODZIE!
 Pamiętaj o przystankach na wodę.
Po maratonie pamiętaj jak ważna jest regeneracja, odpocznij , przeanalizuj błędy i zaplanuj przyszłe starty.
Powodzenia!

The Marathon Project 2020

Napisz komentarz

DO GÓRY