Wymiana i zwrot

  • 1 PRZYGOTUJ PACZKĘ DO WYSYŁKI

    Pobierz formularz zwrotu TUTAJ, a następnie go wypełnij. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej.

  • 2 ZWROT TOWARU

    Towar nie może nosić śladów użytkowania powinien także posiadać wszystkie metki, jakimi został oznaczony. Jakiekolwiek ślady użytkowania obuwia uniemożliwiają wymianę bądź zwrot.
    Zwrotu pieniędzy dokonujemy do 14 dni roboczych od momentu wystawienia faktury korygującej i jedynie na podany w formularzu numer konta.
    Nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za pośrednictwem Poczty Polską lub na kartę kredytową czy PayU

  • 3 PACZKĘ WYŚLIJ NA ADRES

    4 Run Sp. z o.o. Sp. K.
    Mickiewicza 95A
    64-920 Piła

  • 4 WYMIANA

    W celu wymiany należy złożyć całkowicie nowe zamówienie. W ten sposób towar ten zostanie automatycznie zarezerwowany. Opłacając nowe zamówienie przyspieszymy jego realizację.
    Jeżeli natomiast nie chcemy go opłacić to wtedy zamawiając prosimy o wybranie sposobu zapłaty jako „przelew” i go oczywiście nie dokonywać.
    Nowe zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po otrzymaniu od Państwa paczki z towarem na wymianę. Ewentualną różnicę w cenie prosimy przelać na konto podane w mailu potwierdzającym nowe zamówienie. W przypadku nadpłat różnicę wypłacimy na konto podane w formularzu zwrotu.