Warunki reklamacji

Aby złożyć reklamację, należy:

  • wykonać zdjęcia uszkodzonego produktu tak, aby było widać uszkodzenie lub wadę produktu (o ile to możliwe),
  • wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na tej stronie, ważne, aby zawrzeć w nim jak najwięcej informacji,
  • załączyć zdjęcia uszkodzonego produktu

Po otrzymaniu zgłoszenia nasz pracownik zapozna się z załączonymi informacjami, może się zdarzyć, że nie będzie w stanie ocenić zasadności reklamacji na podstawie przesłanych informacji. W takim przypadku zostaniesz poproszony/poproszona o przygotowanie produktu do wysyłki, produkt należy spakować w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Paczkę należy wysłać na adres: Brooks Running, ul. Kossaka 19 lok.2, 64-920 Piła .

Reklamacja zostanie uznana za zgłoszoną gdy zostaną spełnione poniższe warunki:

  1. Wypełniony formularz reklamacji,
  2. Paczka umieszczona w paczkomacie lub dostarczona we własnym zakresie.

Po otrzymaniu potwierdzenia nadania obowiązuje 14-dniowy okres rozpatrzenia reklamacji. Aby przyspieszyć ten proces, produkt jest bezpośrednio wysyłany do biegłego rzeczoznawcy. W przypadku odrzucenie reklamacji wraca do klienta wraz z podpisaną opinią biegłego. W przypadku uznania reklamacji skontaktujemy się z Państwem w celu omówienia możliwości wymiany lub zwrotu środków.

ZGŁOŚ REKLAMACJE: 

[email protected]

DO GÓRY