ZWROT TOWARU
Przygotuj przesyłkę
Jakość towaru
Towar nie może nosić śladów użytkowania powinien także posiadać wszystkie metki, jakimi został oznaczony. Jakiekolwiek ślady użytkowania obuwia uniemożliwiają wymianę bądź zwrot.
Wyślij paczkę
Wyślij paczkę na adres: Brooks Running. ul. Kossaka 19 lok.2, 64-920 Piła
Zwrot pieniędzy
Zwrotu pieniędzy dokonujemy do 14 dni roboczych od momentu wystawienia faktury korygującej i jedynie na podany w formularzu numer konta.
WYMIANA TOWARU

W celu wymiany należy złożyć całkowicie nowe zamówienie. W ten sposób towar ten zostanie automatycznie zarezerwowany. Opłacając nowe zamówienie przyspieszymy jego realizację.
Jeżeli natomiast nie chcemy go opłacić to wtedy zamawiając prosimy o wybranie sposobu zapłaty jako „przelew” i go oczywiście nie dokonywać.
Nowe zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po otrzymaniu od Państwa paczki z towarem na wymianę. Ewentualną różnicę w cenie prosimy przelać na konto podane w mailu potwierdzającym nowe zamówienie. W przypadku nadpłat różnicę wypłacimy na konto podane w formularzu zwrotu.

Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu i wymiany!

Poprawne wypełnienie formularza i umieszczenie go w paczce wraz z dokumentem zakupu pozwoli nam na szybsze zweryfikowanie zamówienia oraz dokonanie zwrotu lub wymiany towaru.

DO GÓRY