Aby złożyć reklamację, należy:

  1. Wejść na stronę serwisu “Wygodne Zwroty“.
  2. Wypełnij formularz zwrotu, podając niezbędne informacje wymagane do realizacji przesyłki.
  3. W przypadku reklamacji prosimy o oznaczenie w polu “Powód zwrotu” informacji o wadliwości produktu.

Przesyłkę ze zwracanymi produktami możesz wysłać do nas za darmo, korzystając z serwisu Wygodne Zwroty

Jak zwrócić produkt?

Możesz wypełnić formularz elektronicznie (jest dostępny na liście zamówień na stronie Moje Konto) lub pobrać wersję papierową, wypełnić ją i umieścić w paczce wraz z dokumentem zakupu.

Wypełnienie formularza przed odesłanie przesyłki pozwoli nam na szybsze zweryfikowanie i realizacje Twojego zwrotu.

Przesyłkę ze zwracanymi produktami możesz wysłać do nas za darmo, korzystając z serwisu Wygodne Zwroty

Jak wymienić produkt?

Zwróć zamówiony towar i od razu złóż oraz opłać nowe zamówienie. Aby nie angażować swoich środków, możesz skorzystać z systemu PayPo.