Staramy się aby nasze paczki docierały do Was jak najszybciej i w jak najlepszej kondycji.
 
  • Obuwie wysyłamy w oryginalnych pudełkach przeznaczonych do konkretnych modeli butów Brooks.
  • Każde pudełko pakujemy w dodatkowe pudełko tak aby oryginalne pozostało bez skazy

90 DNI NA ZWROT

Dajemy Ci aż 90 dni na zwrot zamówionych produktów.

100% SATYSFAKCJI

100% gwarancja satysfakcji w ciągu 90 dni od zakupu

DARMOWA DOSTAWA

Oferujemy darmową wysyłkę przy zakupach za minimum 199zł!

90 DNI NA ZWROT

Dajemy Ci aż 90 dni na zwrot zamówionych produktów.

Co zrobić kiedy paczka przyjedzie uszkodzona?

  • W przypadku odbioru paczki kurierskiej, poproś kuriera o przygotowanie protokołu szkody.
  • Jeżeli odbierasz paczkę z paczkomatu a ta jest uszkodzona, możesz zgłosić szkodę na ekranie urządzenia lub skontaktuj się z oddziałem Inpost.
  • Jeżeli uważasz że paczka nie nadaje się do odbioru, poproś kuriera o zwrot, gdy paczka do nas wróci, sami zajmiemy się reklamacją a Ty otrzymasz nowy produkt lub zwrot kosztów w przypadku braku towaru.
 

Regulamin dostawy

  1. Dostawa produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej (zob. punkt 4.2. Regulaminu) lub Klient samodzielnie zorganizuje transport lub też dokona odbioru osobistego.
  2. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, według wyboru Klienta dokonanego przy składaniu zamówienia. Zamówione towary dostarczane są – w zależności od wyboru Klienta – bezpośrednio na adres Klienta wskazany w formularzu zamówienia.
  3. Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem Sklepu są realizowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku chęci zakupu towaru z miejscem dostawy poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej należy skontaktować się ze Sklepem przed złożeniem zamówienia celem ustalenia możliwości wykonania dostawy oraz jej kosztów. W takiej sytuacji koszty dostawy zostaną ustalone indywidualnie i podane do wiadomości Klienta przed złożeniem zamówienia.
  4. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 14 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Klienta, chyba że w opisie produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy
  5. Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien, w miarę możliwości, sprawdzić w obecności dostawcy stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki podczas przewozu wskazana jest, w miarę możliwości, odmowa odbioru przesyłki przez Klienta bądź spisanie w obecności dostawcy protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody, co znacznie ułatwi ewentualne postępowanie reklamacyjne.
  6. Dostępne formy wysyłki:
    1. Kurier DPD – koszt wysyłki 16zł za zakupy poniżej 199 zł, przy zakupach za 200 zł i więcej koszt wysyłka jest darmowa.
    2. Paczkomaty Inpost – koszt wysyłki 16zł za zakupy poniżej 199 zł, przy zakupach za 200 zł i więcej koszt wysyłka jest darmowa.