Pytania i opdowiedzi
Jak dokonać wymiany lub zwrotu produktu zakupionego w sklepie internetowym?
Aby zwrócić lub wymienić zakupiony towar należy wypełnić formularz zwrotu/wymiany dostępny na naszej stronie www, a następnie wraz z dowodem zakupu i towarem odesłać go do nas.
W jakim czasie realizowana jest wymiana lub zwrot płatności, jeśli go odesłałem?
Maksymalny czas wymiany lub zwrotu to 14 dni.
Chcę wymienić towar na inny (tańszy lub droższy). Czy jest to możliwe?
Aby zwrócić lub wymienić zakupiony towar należy wypełnić formularz zwrotu/wymiany dostępny na naszej stronie www, a następnie wraz z dowodem zakupu i towarem odesłać go do nas.
Jeśli towar, na który chcesz wymienić jest tańszy zwrócimy Ci środki na konto, które wskazałeś w formularzu. Jeśli towar jest droższy i konieczna jest dopłata skontaktujemy się z Tobą po otrzymaniu przesyłki i ustalimy sposób dopłaty lub jeśli wolisz zrób to pierwszy – telefonicznie, poprzez e-mail lub za pomocą Messengera.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia złożone i opłacone w dzień roboczy do godziny 11 zostaną zrealizowane tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 11 w dzień roboczy lub zamówienia złożone w dzień wolny od pracy zostaną zrealizowane kolejnego dnia roboczego. Zamówienia opłacane przelewem bankowym będą realizowane w dniu następnym po zaksięgowaniu środków.
Uwaga – zasady te nie obowiązują przy przedsprzedaży produktów.
W jaki sposób dostarczane są przesyłki?
Nasze przesyłki dostarczamy za pomocą usług kurierskich DPD, paczkomatów Inpost lub usług Poczty Polskiej. Możesz również odebrać towar osobiście w naszym sklepie stacjonarnym w Pile.
Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Oczywiście, ale tylko do krajów będących członkiem Unii Europejskiej. Koszt takiej wysyłki to 99 zł.
Czy posiadanie konta klienta jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?
Nie, nie wymagamy rejestracji, możesz dokonać zamówienia bez zakładania konta. Pamiętaj jednak, że po zalogowaniu będziesz widział pełną historię swoich zakupów, co może ułatwić np. zwrot lub wymianę.
Nie pamiętam hasła do logowania. Co mam zrobić?
Kliknij przycisk – “Zapomniałeś hasła?” W zakładce “moje konto” https://brooks-running.pl/moje-konto.
Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami poprzez e-mail, którego używasz do logowania lub telefonicznie pod numerem: tel. +48 512 249 822
Nie udało mi się opłacić zamówienia. Co teraz?
Skontaktuj się z nami telefonicznie, poprzez e-mail lub za pomocą Messengera. Pomożemy!
Jak mam sprawdzić szczegółowe wymiary produktu?
Tabele rozmiarów dostępne są na naszej stronie, możesz wybrać interesującą Cię tabelę w pasku menu na górze strony.
Opłaciłem zamówienie online. Środki zostały pobrane, ale zamówienie widnieje jako nieopłacone. Co mam zrobić?
Cierpliwości, zmiana statusu może chwilę potrwać. Jeżeli status nie zmieni się po upłynięciu 2 godzin, skontaktuj się z nami.
Kiedy i w jaki sposób mogę anulować zamówienie?
Zamówienie możesz anulować w każdym momencie, wystarczy skontaktować się z nami drogą mailową lub telefonicznie.
Nie otrzymałem dowodu zakupu w paczce. Dlaczego?
Dowód zakupu wysyłam na adres e-mail podany w zamówieniu.
Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem.
Skontaktuj się z nami. Otrzymasz od nas list przewozowy do nadania paczki zwrotnej, niezwłocznie wyślemy poprawny produkt.
Czy kupując produkty w brooks-running.pl otrzymam gwarancję?
Nasze produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta.
Jak złożyć reklamację produktu?
Aby ułatwić proces reklamacji, przygotowaliśmy specjalny formularz na naszej stronie. Wypełnij go i oczekuj na kontakt naszego specjalisty. Możesz również odesłać towar na adres: Brooks-Running, ul. Kossaka 19 lok. 2, 64-920 Piła, tel. +48 512 249 822 wraz z wypełnionym formularze dostępnym w tym miejscu: Prezeska